вівторок, 29 квітня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: - поділитися з колегами я прикладами учнівських робіт; - обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; - проаналізувати інформацію про те, як учні будуть самі проводити оцінювання; - доопрацювала план оцінювання; - створила форми для підсумкового оцінювання; - переглянула та оцінила приклади учнівських робіт; - внесла зміни до Плану вивчення теми. Для себе зробила помітки як правильно створювати форми для оцінювання учнівських робіт, занотувала цікаві ідеї, що стосуються покращення прикладу учнівської роботи, та внесла до неї зміни. Спілкування з колегами принесло кілька нових ідей, які можна застосувати під час виконання проекту.

1 коментар:

  1. Вдало сказано про оцінювання. Вважаю, що оцінювання на всіх етапах проекту допомагає учням самостійно вести моніторинг власних знань та стимулювати їх до ефективної роботи. Залучення учнів до оцінювання, на мою думку, розвиває їх самокритику та навчає об’єктивно оцінювати як свої власні знання так і знання інших.

    ВідповістиВидалити